WowWowWow.

OJ så roligt mitt nya "jobb" kommer bli! Vill inte ens kalla det jobb. Som jag nämnt blev jag vald att bli reporter för malmotajm.se, gå på pressvisningar för nya teatrar, gå på konserter, tvinspelningar och komedikvällar. Och allt GRATIS! Jag ska fotografera och rapportera om eventet, vad jag skrivit och fotat läggs sedan ut på hemsidan för alla att kolla på!
SÅ SJUKT ROLIGT!

Tyvärr missade jag både Melodifestivalen, Mamma Mia och Jesus Christ Supersrat eftersom jag börjar nu. Men men, det kommer andra roliga saker. Som t.ex. Tvinspelning för ett nytt komediprogram på SVT på torsdag. Konsert med Veronica Maggio och Marit Bergman samt komedikvällar och teaterföreställningar på Malmö Stadsteater! YES!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja den bloggen är så himla bra :D

2009-03-03 @ 19:45:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: annie

OMG vad jag är avundsjuk!

2009-03-04 @ 18:05:45
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback