Nöjesguiden.

Nu har jag äntligen fått bilderna och kan ladda upp dem samt uppdatera er om kvällen! Som ni längtat, jag vet.! Kvällen började med middag hemma hos Stin, Philips syster. Jag och min Älskling gjorde oss fina tillsammans och stack vid åttatiden till Slagthuset för den stora festen.
 Vi minglade, åt lite och drack en mycket stark fördrink! Philip spanade in Amanda Jensen och jag spanade på alla coola människor. Det var helt sjukt, i stort sett alla hade övercool stil. Särskilt killarna!

Det blev prisutdelning i den stora teatern, Flickorna Fläderblom blev årets café så dit måste jag självklart gå och ta en kaffe! Ska bara kolla upp vart det ligger först, någon som vet? Och den fantastiskt rörande dokumentären  "Maggie vaknar på balkongen" vann pris! Så lycklig jag blev, fick tillochmed chans att gå fram och prata med Maggie her self!

Katinka anslöt och vi dansade bort kvällen, träffade folk, spanade på coola människor och hade riktigtriktigt roligt. Tack Kristin för biljetten!





BENjamin och nyfunna vänner




Bilderna är tagna av Katinka Roos

Kommentarer
Postat av: Tinka

öe wö u öö vi ägde hela stället, öe wö u öö!

2009-03-03 @ 19:15:53
Postat av: Pearl

Där var jag också, galet kul!

2009-03-05 @ 23:54:30
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback