Modernism.

Oh vilken lång och härlig dag det varit! Skolan slutade sedan vid 11.30 och sedan bar det i väg in till Västra Hamnen för min, Johannas och Katinkas del.! Vi skulle fotografera hus till vårt arkitektarbete och det gick hur bra som helst! Där finns kanske väldens tuffaste hus och alla har sin speciella prägel. Läckert! Vi fick många fina bilder och avslutade på ett café med Varm Choklad! Lovely!

Jag gick sedan till Gina för att hitta en riktigt läcker tröja som jag spanade in på Erica idag. Men såklart fanns den bara i vitt, inte svart som jag hoppades på. Så typiskt! Jag fick sedan skjuts av min Älskling hem och snart bli det kör!



Kommentarer
Postat av: monta

riktigt bra bild! Är det en tomt eller?

2009-03-11 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback