Nässlan 6.

I fredags bar det alltså av till CFK utbildningen uppe i Linköping och väl framme var det lika underbart som alltid att träffa alla härliga människor! Med en kaffe i handen anslöt jag och Marie till dem andra 1 timme försent då vårt tåg stått still i 90 min. Det blev mer fika och en inledning och introduktion om hur helgen skulle bli. Vi lekte "lära känna varandra lekar" och gjorde oss hemmastadda. Det serverades pastasallad mitt i natten och efter det försvann jag och Hilda in på rummet för att skvallra, mysigt! Sängen kallade vid halv tre och redan då visste jag hur trögt det skulle vara att gå upp halv åtta dagen efter.



Söta Hilda


Söta Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback