Datorer ska bara fungera.

AH! Jag blir så matt, huvudet värker och jag fattar absolut ingenting! Idag skulle jag formatera om datorn så att den skulle gå fortare och få plats med alla nya bilder och all ny musik. Men såklart går inte allt som det ska...
Jag installerar om hela Windows på min dator, allt försvinner från den och jag tror att allt är frid och fröjd och ska börja lägga in mina saker. Men! Internet har försvunnit! Datorn har tappat hela drivrutinen till Internetuppkopplingen så den fattar inte ens att den kan söka efter trådlöst internet! Teknik supporten kan inte hjälpa mig utan jag måste tydligen ta mig in dit jag köpte datorn för att få en skiva med nya drivrutiner på. Alltså, inte kunnat uppdatera min blogg på hela dagen, inte kunnat leta efter bal lokal eller boka resa till CFK. SUCK! Hela dagen känns totalt bortkastad, inte gjort annat än försökt få rätt på datorn.

Nu sitter jag lite vid mammas dator men måste nu göra matsäck och annat tills i morgon! Hinner inte hem om från skolan då det är öppet hus från fem till åtta och sedan 150 dagars på Sheakespear! Afterski tema med alla treor och det ska iaf bli riktigt roligt! Bilder och skvaller kommer alltså på onsdag!

Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Stefan

men helt ärligt.. jag HOPPAS verkligen inte att någon 3.a kommer sitta kvar på öppethus enda till 8. dra vid 6 eller 7 .. du måste ju förfesta :P

2009-01-12 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback