1:a Monroe Lips.

Så kul jag hade igår! Rocktjejen inom mig älskar att komma till lite sjaskiga rockklubbar som kryllar av musiker och andra coola människor som alla har riktigt cool stil! Man får klä upp sig rockigt men modemedvetet och bara dansa loss till underbar rock musik! Och vem var då bäst igår!? Utan tvekan Monroe Lips! Och det var inte bara jag som tyckte det utan i stort sett hela pubiken höll med mig och dom vann överlägset igårkväll! GRATTIS! Mina digitalkamera bilder blev inte en hit i det mörka, ibland blåa/röda/gröna, ljuset men Katinkas bilder med sin proffs kamera blev riktigt coola! Lägger upp dom här när hon skickat dom!


Kommentarer
Postat av: peter

grattis! dom är jättebra!

2009-01-31 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback