Snön töar och jag har ätit min första lussebulle!

Jätte förkyld, fullmatad med Thaimat, förkylningshuvudvärk och trött.. suck, mitt nya schema är fullt av tidiga mornar och sena eftermiddagar! Älsklingen har dessutom smittat mig men en riktigt förkylning, inte kul! Men, jag åt min första lussebulle idag, och OJ så mumsigt det var! Det gav verkligen eftersmak, är sugen igen! 

Jag och Lotta lekte i snön halva fotolektionen och kastade upp snö och fotade sedan oss själva heltäckta i massa snö! Över mysigt och riktigt fina bilder! Lägger upp dom här så fort jag får dom från skolan! 

Efter skolan åkte jag och Älskling in till stan för att kolla in julklappar och säga till varandra vad vi önskade oss, det blev en riktigt underbar eftermiddag! Jag önskar mig massor av saker och kommer på nya hela tiden, medan Philip önskar sig typ tre saker. Har redan bestämt mig vad jag ska köpa till honom, eller jag är nästan säker iaf! Vi avslutade dagen på en thairestaurang med super god mat! 

Nu ska jag plugga matte C medan jag smuttar på en varm kopp te och längta efter en lussebulle. 




Min Älskling

Kommentarer
Postat av: Voldermort

du din muther fuucker, jag fick skämma för 9:orna idag...ditt fel, du e skyldig mej en bulle, en stor en. skriv det på bloggen!

2008-11-26 @ 11:40:54
Postat av: Voldermort

du din muther fuucker, jag fick skämma för 9:orna idag...ditt fel, du e skyldig mej en bulle, en stor en. skriv det på bloggen!

2008-11-26 @ 11:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback