Stan med Johanna!

Idag har det snöat igen! Var i stan med Johanna för att försöka hitta en nyårsklänning och lite julklappar. Hittade ingen snygg klänning alls! Förutom en riktigtriktigt fin som kostade ca 2000! Men handlade iaf mammas första julklapp! Katinka, Carlie, Palua och Philip hängde på en fika på Waynes, Riktigt Älskar deras latte med vitchoklad! Jag är beroende, lite iallafall. Nu ska tjejerna och Charlie hem till Julia och julbaka, själv måste jag ta mig ut i regnet och åka till kören och öva inför Lucia, vi ska gå luciatåg i kyrkan och det brukar bli riktigt vackert!

Sen blir det hem för att se det nyaste avsnittet av Gossip Girl. XoXo!


Jag vet, suddig fjortisbild tagen i spegeln, men Oj så underbara klänningarna var!


Jojjo och Carlie!


Philip och jag, sjukt läckra!


Kommentarer
Postat av: Cec

GRY, jag får inte tag på det nyaste avsnittet av Gossip Girl. AVUNDSJUK, och orättvisst, du måste hjälpa mig, mitt nerladdning funkar inte längre....:(:(:(:( Ja jag är besatt:P

2008-12-03 @ 21:06:21
Postat av: johanna

är inte det blair och serina på första bilden:S eller ser jag i syne?

2008-12-04 @ 18:08:06
Postat av: tinka

varför e jag inte med på bild, jag posade ju som ett djur!

2008-12-04 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback