Riktigt dålig dag.

Idag har jag haft en hemsk dag! Den började med att jag skulle ha Matte C prov, bara tanken är dödens. Men precis innan provet får jag ett sms av min pojkvän där det står att han är på väg till akuten, men inte varför. Klarar inte en enda uppgift på hela provet, det bestod av endast MVG uppgifter så man var tvungen att tänka riktigt mycket också.  Efter fyra timmar ringer Philip till mig och berättar att han måste stanna på observation under natten. Han blir alltså kvar på sjukhuset och planerna om att vi skulle ut på möllan grusas. Är nu hemma med huvudvärk och orolighetskänslor över hur min Älskling egentligen mår. Suck.


Älsklingen när vi var i Köpenhamn i somras

Kommentarer
Postat av: Karin Andersson

Min lilla älskade Pumpalumpa! Inte ska du väl sitta här en fredag och må dåligt?? Vi kan väl baka lussebullar?? Och titta på Idolfinalen tillsammans?? Puuss!

2008-12-12 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback