Otjejig!

Trots att jag, bland mina gamla och äldsta vänner, är den mest tjejiga i gängt så är jag riktigt Otjejig när det kommer till mitt hår! Jag kan inte ens göra en fläta på mig själv! Och nu har jag hittat en fristyr i en tidnign som jag jätte gärna skulle vilja ha på nyår. Men tror ni jag kommer lyckas? Hell No.
Även om jag bara skulle vilja locka mitt hår i fina lockar så jag får lite glammigt svall så är det kört. Mitt hår är plattare än platt och det lägger sig så fort jag gått utanför dörren, Suck.!

Några tips på hur man får en snygg festfrisyr utan att behöva vara ett hårproffs? Dela Gärna med dig av det till mig då! Tack!


Visst är frisyren snygg?

Kommentarer
Postat av: Cec

Om du får svar, så vill jag gärna också veta det? :P Håret bara blit platt...:(

2008-12-18 @ 22:20:50
Postat av: Stefan

raka av d :)

2008-12-19 @ 11:45:10
Postat av: Johanna

jag har ett asbra tips. tänker inte skriva det här. Men det kräver inte ens locktång! ring så berättar jag:)

2008-12-19 @ 18:56:07
URL: http://rohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback