Mysmiddag med bio!

Det blev en klassisk kväll igår med mysig middag på en fin restaurang och sen bio. Vi satte oss på Tusen och 2 vid Möllan och åt jätte god middag! Sedan tog vi nio bion och såg den nya svenska filmen "Låt den rätte komma in". Riktigt bra film! Läskigt filmad med mycket närbilder och riktigt bra jobbat med ljudet och ljudeffekterna!
Jag var riktigt uppskrämd efter filmen så när vi skulle köra hem och stannade för att tanka trodde jag seriöst att min sista stund var kommen! Det var riktigt mörkt ute och brevid där vi stod parkerade körde det upp en riktigt gamal rostig van och ställde sig. Ur den klev en riktigt stor man med långt svart fettigt hår och skägg, han gick runt bilden och öppnade den stora dörren där bak. Vid detta laget var jag bombsäker på att ha skulle hämta något att döda oss med och jag satt blickstilla och släppte honom inte med blicken..
Såklart skulle han bara ta fram en gamal dunk att fylla med bensin men jag bad ändå Philip att köra därifrån så fort som möjligt! Ja, tänkt vad man kan inbilla sig saker!


Älsklingen på Tusen och 2


Philip tog en suddig bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback