Träning.

Kom precis hem från träningen och tänkte dela med mig av lite träningstips till alla er där ute!
Själv tränar jag på ett gym som heter Formtoppen och som ligger väldigt nära mitt hus, det är lätt att ta sig dit och jag tar mig dit utan vidare kraftansträngningar.
1. Välj alltså ett gym som ligger nära och bra till hands!
Det har blivit lite av en trend att träna här i mitt lilla samhälle så man träffar alltid någon man känner! Då blir det mycket roligare att träna.
2. Så hitta dig en träningskompis och puscha varandra till att träna.
3. Det ska vara kul att träna så välj pass du tycker om, det kan vara allt från yoga, till bodycombat, till funk!
4. Det viktigaste är nog att känna sig säker i dig själv när du tränar, ta på dig en snygg outfit som du känner dig snygg i så du riktigt kan skaka rumpan framför spegeln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback