Fikafikafika.

På 4H äter man och fikar hela tiden, jag har tappat räkningen på koppar te och kaffe som slunkit ner i strupen under helgen. Men mysigt är det! Trots att vi är så många och i jätte olika åldrar har vi underbar sammanhållning, en sådan som är svår att förstå om man bara berättar om den.


Vi började dagen med en föreläsning av David Hult som handlade om media och hur man gjorde för att synas utåt, riktigt intressant. Gröna bussar is the way to go. Efter lunchen satte grenkurserna igång och jag har nu lärt mig, och fått skriftligt bevis på, att jag kan göra HLR. Hjärt- och lung räddning. Riktigt bra att ha när jag ska söka som Au Pair eter sommaren. På eftermiddagen satte jag, Hilda, Agnes och Linnea oss och spelade spel. Riktigt roligt trots att jag var sämst, faktiskt pinsamt dåligt. Vid sex var det sedan att skruda om och göra sig fin inför Charliegalan på kvällen.


Agnes drog av armen på Anne, två gånger!


Jag räddar livet på Anne


Jag och Hilda när vi spelar spel


Kommentarer
Postat av: Stefan

fan vad glad anne blev när du räddade hennes liv va ?

2009-01-25 @ 18:21:34
Postat av: Anonym

HAHAHA!

ja gry, på villa villekulla va du faktiskt pinsamt dålig! :D

2009-01-26 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback