En inhyrd kock.

Nu är jag äntligen hemma från skolan! Fast idag var det ganska roligt att stanna kvar, jag var nämligen modell för Markus fotoprojekt. Han ska samla ihop ett portfolio att använda när han ska söka praktikantplats hos fotografer. Och han är mycket medveten om att jag älskar att bli fotad, så visst var jag den perfekta modellen. Det blev svart/vita bilder med ledsna ansiktsuttryck och porträttfoto, vissa blev riktigt coola! Bilder läggs upp här så fort jag får dom, lovar!

Nej nu ska jag rusa! Ska hem till Katinka och lära mig laga lite mat. Hennes pappa har hyrt in en kock och vi ska tillsammans laga middag och lära oss hur man gör. Ska bli riktigt roligt! Uppdaterar er när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback