Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Efter en hård dag på jobbet såg jag fram emot att för första gången utan problem kunna sätta mig med tjejerna på en bar och ta en drink. Men såklart kunde ingen idag! Suck. Så jag sitter hemma med pappa och dricker kaffe, det är iförsig mycket trevligt det också. Fast i morgon vill jag verkligen göra något, så får väl se vad som händer!

Min Älskling åker med sitt band till Göteborg i morgon för att spela in en EP i en riktigt studio! Bara säga det låter skit coolt! Låtarna är grymt sköna så jag hoppas verkligen allt går bra och att jag kanske får lägga upp dom på bloggen så ni också kan få höra!

Nej nu ska jag se om jag kan pilla lite med min header, får se om jag kan åstadkomma någor coolt i photoshop!



Min Älskling, bandets leadguitarist





Kommentarer
Postat av: Monta

Ska snacka med bandet om vi ska lägga upp låtarna här :). Låter som en bra idé iaf! pusss

2009-01-03 @ 00:50:30
Postat av: carrroooo

yo babe! ring mig om du är sugen, sitter på shakespear ikv med ett härligt gäng, hade varit ball om du kom! LOVE YOU!

2009-01-03 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback