besatt.

Jag har en tendens att bli besatt av saker jag vill ha, Ja jag vet jag är lite halvt sjuk. Så i torsdags när jag tog en sväng på stan innan mötet hittade jag dessa Underbara skor. Dock at the time tyckte jag, nämen dom har jag inte råd med för jag behöver absolut inte skor! Vilket, iförsig var väldigt smart tänkt. Men, nu är det ju så att om det är något jag verkligenverkligen vill ha så tänker jag på det så mycket, jag hittar outfits som passar till plagget och blir helt obsessed, att tillslut köper jag plagget ändå, trots att det är helt onödigt. MEN! När jag kom tillbaka och skulle köpa dom var dom såklart slut! Så typiskt, så nu får jag väl fortsätta tänka, drömma och önska att dom kommer in igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback