Spagetti, underbara tjejer och svartrockare.

Fredagskvällen hemma hos Fanny var hur trevlig som helst! Hon hade bjudigt hem ungefär 10 personer på middag och det bjöds på Spagetti med köttfärssås och fetaost sallad. Humöret var på topp och det skrattades under hela middagen! Jag älskar middagar med vänner, när jag flyttar hemmifårn och skaffar egen lägenhet kommer dörren alltid vara öppen och mina vänner ska få komma och gå precis som dom vill och köket ska alltid vara fullt med människor. Precis som jag gillar det!

Det bar sedan av till Malmö för min del för att se Monroe Lips spela på Club Lunatic. Kände mig lite ensam tills underbara Charlie kom och vi spenderade kvällen tillsammans. Först ute på klubben sen nattmat på Burger King. Tack Charlie!



Mysig middag hemma hos Fanny


Söta Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback