Jag tror jag dör.

Vad är det med lärare när ett lov närmar sig? Får dom eld i röven och upptäcker att dom inte gjort något vettigt de senaste veckorna, märker dom att kursen börjar gå mot sitt slut och dom har inget att grunda betygen på? Vad det än är så får man alltid så sjukt mycket att göra innan ett lov. Och detta februarilov är inget undantag, denna gången kör dom på rejält! Stora arbeten, inlämningar, muntliga förhör och skriftliga prov! Kan någon rädda mig?

Så ikväll blir det plugg på hög nivå som gäller. Skriva klart mitt kulturarbete och börja på min fotoanalys och sen ska jag även hinna med att dansa! Wish me luck.



Kommentarer
Postat av: Sonja

har prov i socialpsykologi imorgon.. gissa vad jag ska göra hela dagen lång ;/

2009-02-05 @ 15:54:45
URL: http://sonjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback