Fartfylld dag och en nybliven 18 åring.

Sorry för dålig uppdatering, men har hunnit vara hemma sammanlagt 2 timmar de senaste två dygnen, förutom när jag varit hemma för att sova såklart! Under hela fredagen var jag och min projektgrupp och föreläste om "U-länder i allmänhet och Bangladesh i synnerhet" för årskurs nioeleverna på min gamla skola! Det gick riktigt bra och Oj så kul det var! Sitta i sin gamla matsal, prata med någon gamal lärare och hålla en workshop för niondeklassare, super skoj!

Det bar sedan av till stan för att inhandla Ottilias present och hitta något att ha på sig på hennes 18 års fest samma kväll. Och Om jag shoppade!? Fyndade riktigt underbara kläder! På Weekday hittade jag en översnygg design jacka för 1200 kronor, men efter att jag provat den ser jag att ALLA jackor kostar 100 kr! 100kr!? Så där tjänade jag 1100 kronor, YES! Jag tog sedan vägen om Gina och vet ni vad jag hittade undangömt i ett hörn där? Jo, Ett par ljusa stentvättade jeans, exakt sådana som jag letet efter! Ett par kvar, precis min storlek och OJDÅ, bara 299 kr. Taget! Helt underbart. Köpte även en kandig tröja på weekday, jepp, jag är också fast i det randiga. Tack Katinka.



Stentvättade jeans, Gina Tricot 299kr.


Randig tröja, Weekday 250kr.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv gör jag med:D

snygga kläder! me love

2009-02-07 @ 20:29:16
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Trees

oh, snygga kläder!!

2009-02-10 @ 10:28:25
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback