Carros 18 års fest!

Igår var det middag och förfest hos min fina Carro för nu var det henes tur att bli stor! Vi överraskade henne med en middag som hennes mamma hade förberett hemma hos dom, och Carro hade ingen aning! Hon hade sett något röra sig inne i huset och trodde det var en inbrottstjuv! Men hon blev glatt överraskad när hon upptäckte att det var vi som stog där inne! Temat var barnkalas med rosa papperstallrikar och söta barnservetter, det var ju Caros sista dag som liten.

Efter maten kom hennes söta systerbarn dit och lekte med oss i kanske en halvtimme innan det blev tårta och dom skulle hem och sova, då började de andra gästerna trilla in och vi blev kanske 15 pers innan alla skulle sticka till kb. Vi tappade vissa på vägen men kb var stört roligt och jag dansade bort hela natten!



Ikväll var jag en Rockchick


Födelsedagsbarnet och söta Maja


Att sjunga Abbasingstar är nu min favoritsysselsättning


När folket börjat trilla in hos Carro

Linda och Ebba i säkert förvar på dansgolvet


Kommentarer
Postat av: sofaja

haha modebloggarposerna börjar redan, jag gillar det! nu blev jag festsugen dock, såhär direkt efter att ha jobbat 8 h.. revansch nästa helg? (du måste följa med på spexet)

2008-11-30 @ 02:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback