Spontan och trevlig kväll!

I fredags var planen att se Petrispexet tillsammans med mina vänner och sen åka hem till Niklas på förfest innan spexefterfesten började. Spexet var jätte roligt! Scenen med lärarna eller scenen med Fanny som tomtemor var utan tvekan de bästa, skrattade riktigt mycket! Träffade många jag kände och stämmningen var på topp! 

Eftersom jag skulle upp tidigt och jobba dagen efter hade jag redan innan planerat att jag skulle skippa spexefterfesten och bara vara hos Niklas tills dom drog ut. Men det är riktigt tråkigt att åka hem efter en förfest när alla är på topp och det kände jag inte alls för då jag var på riktigt bra humör! Istället bestämde jag mig för att åka till festen på Millenium i Höllviken eftersom det var närmare hem sedan!
Träffade dock Jojje och Karl på bussen så hängde med dem och Ny på Sheake och tog några öl istället och kvällen blev riktigt trevlig, en riktig grabbkväll.! 

Åkte hem ganska tidigt för att få sova ut lite, men klockan tre ringer telefonen och Philip hade bestämt sig för att sova hos mig, vaknar då upp och när han kommer hem till mig har han även med sig Jojje. Bussen hade tydligen slutat gå så Jojje fick sova på soffan i mitt rum. Ja, inte så mycket sömn den natten men men.. 


Scenen med Fanny som en full Tomtemor


Låten om att röka sjögräs! Fanny är den stora rosa maneten i bakgrunden
  

Kommentarer
Postat av: johanna

oj vilken kväll du. Låter kul:D

vill även påpeka att jag menade bilden i inlägget när jag frågade om blair & serina;) dummer

2008-12-07 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback