Ny design!

Nu när man kan lite om hur man gör här på bloggen så är det riktigt roligt att sitta och pilla med olika designer och liknande! Jag fick mina sminkbilder idag, som är tagna av Louise Danielsson, och jag lade upp den bild jag tyckte mest om som header här på bloggen! Kul va?
Det fanns ganska många bra bilder faktiskt, skickade några till min kompis Isabelle i Göteborg, hon är expert på att redigera så hon fixade till en av bilderna!

Här kommer den som Louise valde att använda, denna är dock helt oredigerad!


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh så fint det blev:D duktg du är

fina bilder på dig också!

2008-12-10 @ 13:24:32
Postat av: Stefan

mhm.. beauty !

2008-12-11 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback