Min 18 års fest!

Idag är det dagen med stort D men igår var det fest hela natten som gällde! Och Oj så lyckat det blev! Vi hade byggt tält som tog upp i stort sett hela trädgården och skulle ha dansgolv och lite sittplatser och så där ute, värme och lampor och allt. Men såklart, det hade varit orkan hela dagen och tio minuter innan de första gästerna kom blåste tältet ihop och allt rasade! Tro att jag höll på att få ett nervöst sammanbrott eller!?  

Men mina underbara vänner taggade mig och sa att det skulle gå hur bra som helst ändå! Och visst gick det bra. Alla fick hålla sig i huset eller på terassen och det fanns till och med ett litet dansgolv vid granen. Alla var på strålande humör och jag bjöd på snacks och nattmat senare framåt kvällen. Klockan tolv sjöng alla för mig och min mamma, pappa och Fru Husberg kom ner och sjöng en sång dom skrivit, "Man ska ha körkort".!

Festen slutade vid halv tre och hela kvällen var fantastisk! Tack alla mina underbara vänner för att ni gjorde kvällen oförglömlig!



Min outfit, svart body och egensydd kjol med svarta höga klackar


Gästerna börjar komma!


Jag och min bästa vän sedan 13 år tillbaka


Vår allas läckra André i full cowboy mundering


Min alldeles egna Älskling


Tolvslaget! Jag, Jojje och min ratt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback