Ett synagog besök och en liten runda på stan

Dagen började med att jag och André cyklade runt i ljunghusen och tog bilder på husen vi ska skriva om i vårt arbete. Vi har redan gjort detta men då Katinka åkte till New York med bilderna hade vi inget annat val än att cykla om allt en gång till. André och jag åkte sedan hem till mig för att äta lussebullar och vänta på att bussen skulle gå in till stan. Väl inne i stan blev det kinamat till lunch och sen ett skolbesök på synagogan. Ganska spännande faktiskt! 

Blev liten julklappsshopping med Max och André innan vi tog bussen hem vid tre. Nu ska jag snart iväg till Ängavallen för att sjunga och äta julbord!  


André under vår cykeltur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback