Dålig uppdatering!

Förlåt för dålig uppdatering men har knappt hunnit vara hemma känns det som! Senast jag skrev var den 25:e och sedan dess har jag faktiskt hunnit med ganska mycket!

I fredags var det första readagen och jag åkte in tillsammans med Sofia för att slåss med alla shoppinggalningar om fina reaplagg! Jag hade förväntatmig mycket folk, men synen vi möttes av när vi i lugn takt traskade in på Gina Tricot var helt sjuk! Det var kö upp för hela trappan och folk slogs och puttades! Det är faktiskt bara kläder! Och så överdrivet fina saker fanns det faktiskt inte. H&M hade inte alls mycket kläder på rea och Monkey hade väldigt underliga storlekar som låg där i högarna. Lyckades dock sno till mig en grå klänningströja och ett par mörkblå chinos från Gina!

Vi lunchade med Johanna och Ebba på Gökboet! Jätte mysigt ställe på lilla torg, dit måste jag gå oftare! En stund efter det fick vi skjuts av Philip hem. Kvällen spenderades sedan hemma hos honom med hela hans familj och det smaskades kalkon och spelades spel. Lovely! Jag somnade sedan till skräckfilmen Silent Hill som jag ändå inte vågade titta på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback