Efter en lång bussresa så är man hemma igen.





Fyra otroligt roliga dagar i Berlin. Jag/Vi har hunnit med att:
[X] Bli grundlurade av Charlie och Tove om att vi fått fel hotellrum
[X] Få gratis shots som brann
[X] Hamna i ett Gaydistrikt utan att riktigt veta hur vi kom dit
[X] Bli livrädda för en hotfull alkis som sedan fick bli bortförd av resaurangpersonal
[X] Lurat Italienare att Charlie var en känd sångare från Sverige (Även senare en Pimp) 
[X] Gå på ändlösa studiebesök
[X] Vara på hemliga polisens högkvarter
[X] Äga dansgolvet en hel kväll och fått de anda att endast stå och titta på oss
[X] Bli en hatt rikare
[X] Vara på världens finaste "nattmats ställe"
[X] Bli av med Ebba på tunnelbanan
[X] Dansa som galningar och haft dancebattles
[X] Shoppa fina ringar
[X] Dricka drinkar
[X] Skratta
[X] Gå på en av Berlins största Second hand, där man betala kläderna per kilo
[X] Äta suschi och druckit rosé med Katinka och Erica på hotellrums sängen
[X] Dansa i en bur över dansgolvet
[X] Träffa andra Svenska studenter
[X] Haft Mamma Mia allsång i bussen på väg hem

Kommentarer
Postat av: Stefan

Wellcome back :)

btw... balen. man kan betala på måndag med, det vet jag. Men, vart i skolan är ni och mellan vilka tider ?:)

smsa mig eller något, får se filmen snart. puss

2009-05-07 @ 22:02:34
Postat av: Monta

Inte visste jag att man var tvungen att "skatta" när man kom till berlin! ;)

2009-05-08 @ 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback