Sol, moln, regn och sedan sol igen.

En kvart innan bussen gick i morse fick jag ett sms om att vår första lektion var inställd. Jaha, bara att gå och bädda ner sig igen tänkte jag. 1½ timme senare gick jag upp, pigg och glad och satte mig på bussen in till Malmö. Idag skulle vi nämligen besöka Moskén. Mycket givande besök, jag älskar att få reda på mer om andra religioner och på så sätt förstå sig på andra människor!

Jag fick sedan övningsköra hem och köpte Philips sista present, ikväll får han tre 21 års presenter! Min Älskling kommer snart och hämtar mig för ikväll blir det fondue och tårta hos familjen Montagu-Evans! Så ett STORT GRATTIS TILL PHILIP!

Grattis Älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback