Secon Hand shopping med Ebba.

Idag slutade vi väldigt tidigt så jag och Ebba åkte in till stan för en Second Hand runda! Myrorna, Humana och Chic avverkades och så fina saker vi hittade! Jag fick en kavaj, stickad kofta och en jeansväst för 170 kr! Helt otroligt! Ebba hittade världens finaste vårjacka och en väldigt vacker klänningtröja! Jag smög även in på Levis för att prova min älskade nitväst, blev bara mer förälskad. Så typiskt mig!

Nu ska jag laga lite mat, kyckling med pasta och svamp för att sen åka till kören och sjunga av mig! I morgon är vi lediga och dagen ska spenderas med Katinka och Julia. Lovely! 

Blev förresten medlem i Greenpeace när jag ändå var på gång. Otoligt vad jag är miljövänlig, handlar begagnat OCH blir medlem i en miljöorganisation, och allt inom loppet av två timmar!









Kommentarer
Postat av: Zarah

tackar :)

2009-03-04 @ 18:29:23
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: monta

fina fynd gumman och äntligen får du gå med i greenpeace! Kom ihåg när du ville gå med när du va 16 :p

2009-03-04 @ 20:42:15
Postat av: Ebba

Tänk vilken snygg räddning jag gjorde med: Nä tyvärr, jag är inte 18 år. Mycket stolt över mig själv. Tro inte att jag förhandlar med någon som är smutsig under naglarna :)

2009-03-10 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback