Lördagens klassfest.

I Lördags var det fest Utanför Östra Grevie, alltså i ingenstans, hos min klasskompis Max. Han hade klassfest och det var den roligaste kvällen på länge! Hans hus var som en enda stor labyring med underbar inredning och världens mysigaste takbjälkar och lantkänsla. Ska försöka fjäska in mig hos Familjen Adolfsson!

Det blev, dans, sanning och konsekvens, kareoke, ormar i flaskor och strippning. En helt fantastisk kväll!



Kinesisk medicin


Matilda, Maria och Carolina


André har en förkärlek för att ta av sig sina kläder när det är fest


Katinka och Carolina leker kurragömma, men Maria har slutat leta efter dem


Jag med min Cosmopolitan

Kommentarer
Postat av: maria

nu äre krig gry - jag ska fjäska in mig hos familjen adolfsson - jag hade dom först ;P

2009-03-16 @ 17:45:00
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback