Yamato, Snöstorm och Maxhambrugare

Igår var det sista festkvällen innan den sista terminen av skola sparkar igång! Ganska surrealistiskt måste jag säga! Nu är det bara ett halvår till studenten och sedan ut i det okända för vår del! Spännande!

Kvällens party ägde rum på yamato där 13 festglada partypinglor träffades halv åtta igårkväll. Vi drack drinkar, några åt lite kinamat, sjöng, samtalde, skrattade och hade en riktigt trevlig kväll! Det fylldes på med människor allt som kvällen gick och musiken höjdes med riktiga 90-tals låtar strömmande ur högtalarna! Precis som det ska vara! Drinkarna var dock bland det äckligate jag drucikt och dom kunde inte receptet till en enda! Min mojito hade inte ens krossad is utan tre HELA isbitar och FYRA blad i sig, suck..

Menmen, vad gör väl det med så trevligt sällskap? Tyvärr gick sista bussen redan tio i tolv så vid kvar över elva förflyttade sig hela sällskapet till Max för att käka hamburgare!

Denna trevliga kväll var Johannas intiativ så ett stort TACK vännen!



Kvällens outfit med mitt nya favoritplagg, kavajen!


XoXo


Matilda, Linda och Bönan


Underbara Fanny kom också, länge sedan vi sågs!


Jag och Johanna




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte faktist om drinkarna:P Ja vilken kväll.. Lyckad tycker jag!:)

2009-01-07 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback