Utekväll i ett kallt Spanien!

Nu sitter jag här och tittar igenom mina bilder från gårdagen medan Beach Boys strömmar ut genom högtalarna! Har precis druckit en kopp kaffe och ätit en scones till frukost, kan det bli bättre? Kanske om det varit ett vitt snölandskap utanför mitt fönster men annars inte!

Gårdagen var mycket trevlig! Jag åkte hem efter jobbet, åt lax med bakadpotatis och gjorde mig iordning för en utekväll på Möllan. Bussen avgick till Malmö vid halv nio och vi gick i sakta mak till Golden! Oscar tyckte att det kände som att vara utomlands, i ett kallt Spanien i ett smutsigt kvarter som han uttryckte det och visst ligger det något i det! Det känns alltid som att man är utomlands när man är på Möllan, oavsett om det är dag eller natt. På dagen kryllar torget av frukt- och kryddstånd och det luktar alltid speciellt, precis som när man är utomlands!

Vi var ett gäng som hela tiden fylldes på och vi satt hela kvällen och snackade, skrattade, skvallrade, löste rebusar, ritade på pappduken och hade det riktigt trevligt!



Jag invigde min nya kavaj, mina nya byxor och halsband igår!


Oscar och Ebba


Jag och Matilda


Vi träffade på Simon och Viktor


Jag är sämst på att lösa rebusar!




Kommentarer
Postat av: Micke

Måste säga att det är väldigt modemedvetet av dig att använda kavaj ;) hahahaha

2009-01-07 @ 01:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback