Tågresa och Monroe Lips.

Nu sitter jag på tåget hem! Inlägg om helgen är på gång men vill inte lägga upp dom utan bilder så de kommer upp så fort jag kommit hem och hittat min kamerasladd, som konstigt nog inte låg i väskan! Sysselsätter mig med att se Ugly Betty avsnitt och äta äpple. Vågar inte somna då jag vet hur konsigt jag kan se ut och dessutom har jag en tendens att prata i sömnen. PINSAMT!

Låtarna till Monroe Lips EP som spelades in i Göteborg är nu helt färdiga! Gå in här och lyssna, 2009 rock när den är som bäst! Monroe Lips





Kommentarer
Postat av: Marie

hahhahaaaa

Hade ju varit fantastiskt roligt om du låg och halvdreglade och pratade i sömnen... Med tanke på hur hårt du sov i natt är det nog tur att du håller dig vaken... OCH att du ska till en ändstation!! :D

*kläm

2009-01-25 @ 16:20:09
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det har du fått av din pappa =D

2009-01-26 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback