Mikki 19 år.

Igår ägde en försenad födelsedagsfest rum! Det var Mikki som fyllt 19 år ( när jag precis äntligen blivit 18 ). Det bjöds på riktigt god mat och bra musik! Smällde i mig mängder med morotskaka och satt och drog Björn Gustavsson, och Torkel, skämt med Katinka och Max under tiden! 

Spelade Rock Band  för första gången, har bara briljerat på Guitar hero innan, och OJ vad roligt det var! Gissa vart jag befann mig under hela kvällen? Ägde ut alla jag mötte så vill ni ha en riktigt match så säg bara till!

Det trollades med tandpetare, spelades Rockband, skvallrades och skrattades hela kvällen!
Och visste ni att man har så mycket elektriska impulser i hjärnan att ett mynt fastnar på en om håller den mot din vänstra sida av pannan!? DET FUNGERAR! Se bara nedan.



Födelsedags Grisen


Häftigt va!?


Lätt det roligaste spelet jag spelat!

Kommentarer
Postat av: Marie

Rockband is the shit! :D

2009-01-22 @ 16:09:38
URL: http://enigmarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback