Måndagstrött.

Skolveckan börjar inte bra med mitt schema.Varje måndag går jag från kvart över åtta till halv fyra och sista ämnet är Matte C. Kan det bli värre? Så nu sitter jag och snaskar på lite kakor och dricker saft, för det är jag ändå värd. Ikväll blir det till att plugga för min del och sedan iväg för att dansa. Vi har världens skönaste låt och den coolaste dansen i år, and I love it!

Dock skulle det inte sitta fel att försvinna bort ett tag.. Man kan ju alltid drömma!


Ge mig en villa med denhär utsikten Tack.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh. Ta mig dit. NU

2009-01-27 @ 16:15:37
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: YOYO

gry! veckan efter påsklovet, aiight?

2009-01-28 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback