Lång dag med härliga överraskningar.

Jag har varit så länge i skolan idag att det känns som att jag bor där. Först skoldag från 08.15-15.00, sedan projektarbete och sedan fota till mitt alla hjärtans dag kort. Min bästa kompis har precis tagit körkort så idag ringde hon mig vid halv fyra och frågde om jag ville ha skjuts hem. Självklart ville jag det! Det är jätte roligt att åka med sina kompisar och jag bara längtar till jag själv har körkortet i handen!

En annan kompis ringde och sa att hon precis varit på H&M och sett att dom fått in skorna jag ville ha igen. Men det fanns jätte få par kvar så söt som hon är hade hon kommit ihåg vilken storlek jag sa att jag hade och då lagt undan det paret till mig att hämta i morgon! För sådana små saker blir man jätte glad! Så i morgon är dom underbara bruna skorna mina! 

Till mitt Alla Hjärtans Dag kort fotade jag en jätte vacker staty vi har här nere, ett par som håller om varandra, med solnedgången i bakgrunden och fåglar guppandes på havsytan. Och Oj, så vackert det blev! Lägger in bilden när jag har redigerat klart den så att alla får se den! Full fart idag alltså och snart ska jag iväg och träna!

Ha en trevlig kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback