Jag vill ha vårbyxor.

Idag var jag på stan. Jag var på jakt efter dom över snygga jeansen från gina tricot som jag visade i ett inlägg tidigare i helgen. Jag blev helt kär i dem, eller i alla jeans som är ljusa, sitter tajt och är ganska slitna. Men tror ni att dom passade mig när jag väl hittade dem? NEJ. Min storlek, som i vanliga fall sitter hur tajt och fint som helst satt jätte baggy! Och nu snackar vi inte lite hängt, utan dom satt som på killar med baggy! Inte alls snyggt, tydligen kommer dem in i mindre storlek nästa vecka, men ändå..

Jag vill verkligen ha ett par ljusa ganska slitna jeans som vårbyxor, eller kanske ett par tajta ljusa chinos. Ge mig Tack!

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

varför var inte du i skolan? :O

2009-01-28 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback