Helgen.

Förlåt för riktigt dålig uppdatering. Men min data har noll minne och hänger sig därför konstant, det tar även 20 år att ens komma in på internet. Philip ska hjälpa mig att formatera om den och nu har jag börjat rensa ut allt jag vill spara. Jag har tittat igenom flera årav bilder, musik och filmer, faktiskt riktigt spännande! Nu mår datan hyfsat bra och förhoppningsvis formateras den om redan ikväll!

Festen hos Vicky i helgen var riktigt rolig! Det var en husfest, precis en sådan tonårfest som är överbefolkad, med platsglas överallt och chipsskålar som länsade till botten! Jag träffade jätte många nya människor och pratade engelska nästan hela kvällen eftersom de flesta som var där kom från IB. Det är så kul med fester där man inte känner så många och där alla är sociala, man får alltid nya kontakter och pratar om nya roliga saker! 


Mysig förfest hos Fanny

Lotta, Jacob och Katinka


Lite nytt folk och bästa Fanny


Dom bästa, Sofia och Lotta


Kommentarer
Postat av: Monta

Va det han i blått som raggade? =D

2009-01-11 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback