Det coolaste hände mig idag!

Idag på jobbet hände världens coolaste grej! Jag och Karin höll på att förbereda lite inför stängningen och det var inga kunder alls i restaurangen. Men så kommer det in en Amerikansk man i kanske 26 års åldern eller något och beställer en bakadpotatis som han sitter och äter. När han är klar så börjar han prata med mig och frågar om det finns några schyssta ställen med live musik i Malmö, typ nya singer-song writers. Jag föreslår The Baser och kanske KB. Då berättar han att han själv är musiker från Amerika och sedan halar han upp sitt album ur fickan och frågar vad jag heter. När jag säger att jag heter Gry säger han "Oh, vad fint namn!" Sedan skiver han sin autograf på skivan och ger den till mig! Sedan pratar vi lite till, om att han precis haft konsert i köpenhamn och så! Sjuukt coolt!

Därför länkar jag tills hans myspace här! David Pedroza, lyssna på låten Let's Go Away, den är riktigt mysig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hm, Emma??? D heter jag väl inte?

2009-01-04 @ 17:41:57
URL: http://mume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback