Alla var där!

Man kan ha kul utan sprit. Har jag hört!?

Nyår, årets fest! Utan tvekan! Lite mer än 100 personer, italiensk buffé, Monroe Lips som spelade och underbar stämning! Kan det bli bättre?

Kvällen började redan klockan fem hemma hos Mikki med några glas skumpa och roliga vänner. Vid sju fortsatte festen till FBU som Hampus hyrt till alla studenter på Näset. Riktigt rolig idé och det var verkligen jätte bra fixat! Mingel med en cosmopolitan i handen och trevliga människor tills klockan var åtta och det var dags för middagen. Italienskbuffé med allt från parmaskinka till olivröra, Mycket gott! Det sjöngs snapsvisor och studentsånger, hölls tal och skrattade om vart annat! Efter middagen spelade Monroe Lips en blandning mellan sina egna låtar och nårga få covers. Riktigt Bra! Dansade som en galning varenda låt!

Vid tolslaget blev det ett hundratals kramar, "Gott Nytt År" önskningar och rakettittande utanför FBU i ungefär en halvtimme. Sedan var det bara att dansa hela natten lång! Alla var uppklädda, kostym och fina klänningar och an träffade folk man inte alltid fester man. Underbar kväll, riktigt grymt fixad. Ett stort Tack till Hampus!



Max och Jag hos Mikki


Mina underbara vänner på förfesten


Söta Carro vid middagen


Min look under kvällen, "halsbandet" är dock bordsdekorationen som Carro hängde på mig


Monroe Lips


Mikki och jag på tolvslaget!

Kommentarer
Postat av: Monta

Fan va grymt! :) Det va riktigt skoj att se dig dansa till varje låt ;)! Number 1 fan! looovely!

2009-01-01 @ 20:58:18
Postat av: jojje

Sweet. Coolt. Monroe Lips. Fuzzy!

2009-01-01 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback