150 dagars.

150 dagars på Sheakespear med Afterski tema! Kan det bli festligare? Sitter och lyssnar på en Afterski låt som hänger kvar från min och mina vänners skidresa till Sölden för gårkvällen gav mig mersak! En skidresa på februarilovet skulle kanske inte vara så fel trots alls? Nja, värme är ju min grej så vi får väl se om jag rycker tag i mina tjejer och övertalar dom att hoppa på en sista minutenresa när det närmar sig!

Kvällen var varm i tjocktröja, mössa och vantar. Men sedan när har det stoppat en från att dansa som en galning? Never! Alla var på gott humör, ölen och afterskimusiken flödade och det var verkligen riktig afterski känsla! Kvällen avslutades vid ett och jag kan säga att det var riktigt svår att ta sig upp kvart i sju i morse...



Josephine och Viktor som lätt var kvällens snyggaste i sin overall


Tintin och Paula


Emilia den bruna med Sundsgymasiets egna liftkort


Jag och min underbara Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback