Out and about.

Om Strandbaden var coolare än vi trodde? WOW säger jag bara. Alla fyra bara gapade när vi kom in genom huvudentrén och såg den enorma trappan. Detta är en riktigt modern och dö läcker byggnad och det finns ingen annanstans man kommer spendera sina sommarkvällar än där! Designen var otroligt fräck och trots att det var hypermodent kändes det varken kalt eller opersonligt. Helt Perfekt.

Jag tog sedan mig in till stan och fotade en bro ca 50 gånger. Fick några bra bilder trots det disiga vädret iaf! Det blev även en fika med min Älskling på vårt favoritcafé, ni kan nog gissa vilket vid detta laget!  
And gess what I did? Köpte plagget jag visade på bloggen igår. AH, galet snyggt. I'm in love!



Vi på strandbadens enorma trappa.

Kommentarer
Postat av: Sofichelle

okej så trevligt , var i höllviken bor du?

2009-02-25 @ 20:16:44
URL: http://www.sofichelle.devote.se
Postat av: Johanna

Ahhh låter spännande:D om vi ska festa där eller vad?

2009-02-26 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback