It's all coming back to me.

Var och besökte min gamla skola idag. Jag åker förbi den varje dag med bussen hem men jag har inte satt min fot där på mer än två år! Och OJ vilka nostalgi känslor jag fick när jag traskade runt i mina gamla korridorer, gick in i mitt gamla café och knackade försiktigt på lärarrumsdörren. Jag kände mig jättevuxen och allt kändes verkligen jätte smått, trots att jag växt högst tre centimeter sedan jag gick ut därifrån.

Vilka år jag hade där, så roligt vi hade, klass 9A. Skolans bästa klass. Niornas kabaré, strandbaden festerna, hänget i biblioteket, den påhittade romansen mellan träslöjdsläraren och bibliotikaren, den knasiga bildlärarinnan och alla oräkneliga timmar i cafét. 10 helt underbara år och tusentals minnen! Ljungenskolan och dess väggar andas många barns minnen och där tillbringade jag hela min barndom, från fem år till 15!

"Inte springa bara gå, akta alla som är små, hålla skolan snygg och fin. Visa upp en vänlig min."


TjejTräff innan strandbaden, 2004

Kommentarer
Postat av: Monta

Det va väl då vi spelade på er bal om jag inte minns fel =D. "ASSå jag är typ ert största fan!"



Känner du igen dig? ;) pösss

2009-02-04 @ 00:35:41
Postat av: Sara

Sv: jaaaa, snö är det bästa!:D

hoppas du får en bra dag :)

2009-02-04 @ 08:40:18
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback