Irritated.

Oh jag blir så irriterad! Som jag nämnde igår ska vi ha slutprov i Matte C på fredag. Alltså nationella prov tidigt på fredagsmorgonen och provet är på 200 sidor matte C! Kill Me.
Saken är att vi har haft tidsbrist i vår kurs. De första kapitlena tog vi lugnt och fint och jag fattar verkligen allt i dom. Men det sista (längsta och svåraste) hastade vi oss över och nu POFF så är det prov. Läraren tycker alltså att vi ska sätta in en extra lektion med repetition. Mycker smart, alla håller med! MEN, jag och tre till från min klass är dom enda som valt Matte C vilket ledde till att vi läser det med Europaklassen, och nu sätter läraren in extralektionen när DEN klassen kan. Vi fyra har en annan lektion under den tiden och den kan vi inte bara skita i att gå på. Då STRUNTAR alltså vår lärare i att ge oss någon extralektion och bara låta oss få en lektionstimme mindre, en lektion som iaf jag verkligen skulle behöva! Riktigt orättvist! 

AH! Jag blir så sjukt irriterad! SÅ. Nu har jag fått skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej snygging!



Du är nu en av dom som fajtas på min blogg o att bli publiserad som veckans blogg.



Gå och och läs mer <33

2009-02-23 @ 17:34:48
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback