Dramadramadrama.

Jag är äldst på mitt jobb och igår var det då jag som skulle ha ansvaret, jag som skulle fixa allt som gick fel. Men inte kan man väl förbereda sig på att fem poliser störtar in på ens jobb, två polisbilar (varav en pickup) står parkerade med blåljusen på, precis utanför jobbet, mitt på gågatan.!

En uteliggare, som tidigare varit hotfull mot mig och snott saker från mitt jobb, hade låst in sig på vår kundtoalett. Han var där inne i ca en halvtimme och efter ett tag försökte jag få ut honom med hårda knackningar och en ganska vänlig ton mot toatelldörren. Det visade sig att en av våra kunder arbetade som väktare och han sa åt mig att sluta knacka då han kunde bli hotfull och farlig om han fick en snetändning där inne. Polisen tillkallades och två poliser kom till oss direkt, de fick dock inte upp dörren och fick inte kontakt med uteliggaren där inne. Ytterliggare förstärkning påkallades och FEM poliser bröt sig sedan in på toan och tre av dom fick sedan släpa ut en borttandes uteliggare genom hela restaurangen. RIKTIGT LÄSKIGT. Dramadramadrama.  


Kommentarer
Postat av: Ebba

OMG, så typiskt dig att våga knacka på, tuffing! Själv hade man flytt fältet :)

2009-02-08 @ 14:22:53
Postat av: monta

Ja det va ju ovanligt :D riktig tuffing du älskling ;)

2009-02-08 @ 16:44:01
Postat av: fredrica

shit vad läskigt :O trodde inte direkt det skulle hända på grafitti

2009-02-08 @ 19:40:39
URL: http://frericawerner.blogg.se/
Postat av: Marie

Whutt!

Vilket psycho! Tur att du har svart bälte i karate... eller ngt.. ;)

2009-02-08 @ 21:00:46
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Annie

LÄSKIGT!!

2009-02-11 @ 22:42:06
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback