Döda tår, mysig fika och Melina.

När jag gick utanför dörren i morse sken skolen, snön gnistrade och det var tillochmed fråga om jag skulle ta halsduk eller inte. Solbrillorna åkte på och tunna ankel boots placerades på fötterna. Men väl inne i Malmö frös jag häcken av mig och solen gick i moln så fort vi kom in. Så typiskt!

Jag mötte upp med världens underbaraste Melina, vi fyndade kläder på Weekday, snackade, skrattade och fikade med fantastisk Vitchokladlatte på Waynes. Sedan skulle vi hitta en fin bro i slottsparken till mitt fotoprojekt. och OJOJOJ vad kallt det var! Min tår tappade känseln efter bara tio minuter. Tillslut hittade vi dock en bro utan is under och fotot blev taget!


Världens sötaste Melina


Godaste Vitchokladlatten som finns. Och scones med phialdelphia.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Shit va gott. När får man se bild resultaten?? Är så nyfiken. Kram

2009-02-18 @ 23:46:28
URL: http://deteoklart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback