Antons 20 års fest.

Med en nudelsoppa i min hand och en cocacola green tea bredvid mig sitter jag och tittar på gårdagens bilder och skrattar lite för mig själv. Ganska mycket roliga bilder blev det och visst var det en riktigt trevlig kväll. Jag och Fanny gjorde oss fina i hennes pappas lägenhet i Mamö, sedan bar det av till Louise för tjejförfest och sedan vidare till Anton som fyllde 20 år! En lång men rolig kväll var det verkligen.

Underbara tjejförfester med skvaller,skratt, vin och diskussioner, finns det något bättre? Umgicks med mina fina bästa vänner hela kvällen men det blev även lite allsång med gitarren, serious talk och kramar!
Tack för en trevlig kväll!



Fanny och Louise


Söta Fanny


Jag och Lotta


Gitarren togs fram och det blev allsång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback