Nyår!?

Ja jag vet, det är en månad kvar till nyår, men ändå, alla verkar ha planer utom jag och mina vänner? Alla som känner mig vet att jag gillar att planera och ha saker och ting klara för mig och just nu är allt bara luddludd. Ingen verkar heller vilja fira på samma sätt utan alla har olika idéer om hur nyår ska se ut..

FBU är bokat för en stor nyårsfest med alla näsets treor, men dit vill ingen av mina vänner, eller inte mina närmaste vänner i alla fall. Och det är såklart dom jag vill fira med, så FBU är uteslutet. För mig är dock nyår stora fester med fina klänningar, mat och bubbel! Men vi får väl se hur det blir, fast känner på mig att detta kommer skapa problem.

Men nu ska jag dricka en kopp te och ringa en av mina vänner i Halland och höra så allt är bra!



Kommentarer
Postat av: Caroline

tack för att man räknas som din bästa vän.. (:

2008-11-25 @ 13:58:38
Postat av: johanna

kul att tinka tar på sig det nu:D wiiie

2008-11-25 @ 15:40:36
Postat av: stefan

nyår är överskattat.

2008-11-25 @ 20:12:41
Postat av: Carolina

Emma och Matilda håller på och fixar lokal i Malmö, och tänkte bjuda in massa vänner och bekanta! Tanken är typ nattklubb med folk man känner/vet vilka det är..



Vi kan snacka med om det i skolan, tänkte i alla fall dra dit mycket folk så det är ju inte begränsat på något vis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback