Myskväll hos Johanna!

Kvällen spenderades med mina underbara vänner nere i Skanör hemma hos Johanna, vi drack kaffe, snackade skit, tittade på bilder och sjöng musikal (eller jag, Fanny och Ottilia sjöng).
Älskar att ha lite vardagslyx, man gör något speciellt, kanske tar en fika eller träffar några vänner. Bara så man kommer ut, kommer bort från läxor och annat och bara har kul!

I morgon fyller världens bäsa Carro 18 år! (Som sagt, alla fyller år UTOM jag!) Men ska bli jätte roligt, hoppas bara jag kommer kunna hänga med dem ut efter vi har förfestat hos Carro bara! Bilder kommer på lördag!


Söta Ottilia

Kommentarer
Postat av: Cec

Vad menar du med kommentarerna på min blogg??

2008-11-28 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback