En jobbfri lördag!

Jag jobbar varje lördag! Och nu hade jag en ledig dag för första gången på sjukt länge, så vad gör man då på lördagar?
Dagen blev jätte mysig, har dock kännts som söndag hela dagen!
In till Malmö med mamma för att visa julklappsönskningar och provat ut storlekar på allt från skor till träningsbyxor. Dagen avslutades med en fika på Espressohouse, mycker mysigt!

Väl hemma tog vi in alla adventsgrejorna och började julpynta så smått med julmusik på högsta volym och vars en glögg i handen! Helt underbart, jag älskar julen! Vi bakade lussebullar och bjöd hit några av grannarna och Philip som smakprov, lussebullarna var utsökta och Philip åt fem! Vi hade hämtat några gamla plagg från förådet som Philip provade och han blev dö läcker, kolla in bilderna här nere!



Min underbara mamma


Min isbjörnsmössa och jag


Min babe i full mundering!

Kommentarer
Postat av: johanna

filip, du är döööläcker...:D hahah

2008-11-30 @ 19:26:05
Postat av: Melissa

Måste bara berömma din blogg med, så fin Gry! :)

2008-11-30 @ 21:02:27
URL: http://melissaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback