Design är svårt!

Jag kämpar mig fram här med min lilla blogg, och inte är det lätt! När man ska fixa layouten på sin blogg så trycker man på en knapp där det står att man själv kan designa sin blogg. Lätt tänkte jag! Men OJ vad fel jag hade! Det är ca 7 sidor med bara tecken, ren kinesiska, och ingen förklaring någonstans hur man ska göra!

Men jag försöker lite hit och dit och just nu blev detta min design, sådär snygg men det funkar! Nu ska jag sticka till Formtoppen och köra ett pass sedan hem och dricka min kaffe med vanilj drink som jag köpte innan!


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Har du kollat designadinblogg.se ? Klicka dig senare fram bland kategorierna i högerkolumnen om du inte redan vatt inne på sidan :D

2008-11-20 @ 18:44:28
URL: http://fredricawerner.blogg.se/
Postat av: Caroline

It's just getting better and better :)

2008-11-20 @ 19:33:15
Postat av: Cec

jag fattar ingeting utav det, du har ju iallfall lyckas med bilder, det har inte jag...P

2008-11-20 @ 23:19:08
Postat av: jojo

2008-11-20 @ 23:38:48
Postat av: johanna

fint tycker jag!

såg dig när du skulle hem från jamen. Höll på med pumpen. Lite tuffare träning;) hahaha

ses imorgon modellen

2008-11-20 @ 23:40:24
Postat av: Sjukfanny

I ditt livs form Gry. Inte i mitt. Men jag kämpar på med sjukgymnastik och kommer åter efter nyår. DÅ JÄVLAR - ELLER HUR?

2008-11-27 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback